شرایط ورود به حرفه تعمیرات هواپیما
شرط کار فنی و مهندسی بر روی هواپیما داشتن حداقل مدرک B1) A & P ) یا B2) E & E) می باشد که به عنوان بیسیک شناخته می شوند. P & A یا بال و بدنه به تعمیر و نگهداری هواپیما یا مکانیک اطلاق می شود.E & E یا الکتریک و الکترونیک که به اویونیک مشهورند.بعد از اخذ مدارک فوق دیپلم و لیسانس از دانشگاههای صنعت هواپیمایی و گرفتن مدارک بیسیک از سازمان هواپیمایی کشوری می توان در یکی از ایرلاین ها جذب شده و سپس دوره تخصصی یک هواپیما را با عنوان تایپ سپری کرد.
+ نوشته شده در ۱۳۸۹/۱۱/۱۰ ساعت توسط حسام
|
معتقدم تا دسترسی آزاد به اطلاعات غیر محرمانه یک صنعت نباشد، پیشرفت آن صنعت کند خواهد بود. برآنم تا برای رضای خدا و خدمت به علاقه مندان این صنعت، خود تحریمی را کنار زده تا شاهد رشد و بالندگی این صنعت در ایران عزیزمان به دست توانای نیروهای متخصص خود باشیم. ان شاالله